Na een 8 tal weken van verplichte sluiting van de winkel, openen we op maandag 11/05/2020 terug de winkel.

Blij van jullie weer te zien, maar we houden uiteraard rekening met de veiligheidsrichtlijnen.

Om de social distancing afstand van 1,5 meter te kunnen houden in de winkel hebben we markeringen (rode stippen) duidelijk aangebracht in de winkel, indien je daar op staat wanneer je eventjes moet wachten dan behoud je de afstand. Ook zijn er veiligheidsgordijnen aangebracht bij de kassa en ontvangst technische dienst.

Momenteel gaan we ons beperken tot maximum 4 klanten die aanwezig mogen zijn in de winkel, dit wordt duidelijk vermeld aan de ingang.  Hierdoor vermijden we ook lange wachttijden.

Er staat ontsmettingsgel op diverse plaatsen in de winkel, gebruik deze gerust !

Waar nodig gaan we mondmaskers gebruiken indien we de social distancing afstand niet kunnen respecteren.

Beperk je bezoek in tijd, ga niet voor “fun” shopping !

Webshop:

Kom je liever niet langs in de winkel, onze webshop is eenvoudig te bereiken via de shop.page.be  Voor 22.00 uur besteld wordt normaal gezien de dag erop geleverd, ook op zaterdag !

Page take away: (NIEUW)

We hebben ook de mogelijkheid om op afspraak bestellingen te komen afhalen via de “Page take away”.

Werkwijze:

  • Geef je bestelling ruim op voorhand door via mail naar info@page.be
  • We bevestigen deze bestelling en spreken een datum en uur af wanneer je deze bestelling mag komen afhalen.
  • Op het vermelde tijdstip kan je oprijden op de parking die zich bevind aan de achterzijde van de casselstraat 222.  Indien er zich personen op de parking bevinden respecteer dan terug de social distancing afstand en hou het veilig !  Rij traag in en uit op de parking !  We zijn niet verantwoordelijk voor eventuele ongevallen op de parking.
  • Wanneer je er bent, bel dan op het nummer die vermeld staat in de ontvangen mail.
  • Vervolgens brengen we de bestelling naar buiten (op veilige afstand) en de factuur zit erbij waarmee je kan overschrijven.

Herstellingen:

Kom je langs met een herstelling graag dan de volgende maatregelen respecteren.

  •  Zorg voor een duidelijke formulering van de herstelling.
  • Staat er een wachtwoord op het toestel, vermeld dan deze.
  • Voor laptops breng ook steeds je voedingsadapter mee.

Hier kan het zijn dat we indien nodig ook op afspraak gaan werken, dit zal de eerste dagen na opening duidelijk worden.  Momenteel worden er geen problemen meer opgelost via telefonische assistentie daar we alle prioriteit geven aan klanten die in de winkel zijn en dit om de wachttijden te beperken, stuur desnoods een mail met je probleem naar info@page.be en het telefoonnummer waarop we je eventueel kunnen bereiken, hou rekening ermee dat niet alle mails direct beantwoord kunnen worden.